Leta i den här bloggen

onsdag 4 september 2013

Torsdag

Äntligen fått sova bättre i natt! vaknade bara tio minuter innan klockan ringde.

Jag har hållit på att måla i "min" sadelkammare :-). Nej den är inte min men vi har fått flytta in i en
" egen " liten sadelkammare för oss som har egen häst i stallet. Så jag har målat och målat och igår så satte jag in mina grejer och fixade hängare mm, blev bra, se när de andra kommer in dit också hur allt blir till slut. Så nu slipper man känna sig i vägen när Mia har teori osv med sina elever sedan får alla andra elever mer plats också. Men jag har ju missunnat min häst en del nu...men visst hon mår inte illa av att ha lite mini semester nu när det har varit fina dagar. I morgon har jag en ledig dag och då ska hemmet städas och min häst och jag ska umgås på riktigt:-)
 Idag kommer hovslagaren till stallet så då blir hovarna fina igen :-) det är inte klokt var hennes hovar växer!. ska ta lite bilder från kammaren i morgon färgen blev så fin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar