Leta i den här bloggen

söndag 10 november 2013

Måndag igen

Hej Hopp vad helgen går fort!

Fredags red jag ut med min Donna och en annan tjej, riktigt skönt ute och uppehåll bara det!!!!
Sedan fick Donna stå inne en natt och hon hade sovit i spånen och haft det torrt och skönt :-)
kom till stallet lite efter tio och hästarna stod fortfarande och mumsade hö...det låter ljuvligt i mina öron.
 Mia kom och vi slö snackade lite medans regnet öste ner som brukligt! mockade och sedan fixade jag ordning mig och Donna för en tur ute i skogen, paddocken för blöt, få vila lite.
Just när vi skulle iväg så var det inte så jättemycket regn vilket var skönt men det kom oja vad så säkra.
Travade på i ett bra tempo långa sträckor, sedan fick hon galoppera på en liten sträcka oj vad hon drog på....hon ville in från ösandet!!!! väldigt blöta men varma. ganska skön tur ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar