Leta i den här bloggen

måndag 5 maj 2014

Helgen

Hej på ER Hoppas ni haft en trevlig, det har jag lite rastlös men sådan är jag!!

i fredags em så åkte jag direkt till stallet från jobbet. Jag red Isis Askija, hur kul som helst... efter jag fyllt femtio och utbildat min Donna lite mer så kanske jag överväger att skaffa mig en islandshäst
och sälja Donna..... När jag tänkte tanken kändes den god men i lördags när jag red henne så tyckte tanken var hemsk! men jag blir inte yngre och tävla ska jag inte göra.... usch så jobbigt allt blir i huvet! Ja den dagen kommer när beslutet känns rätt....

 
Efter en sju dundrande roligt tur med Askija
fullt ös, pigg och glad, inte rädd för någonting
töltade och galopperade och hade det allmänt trevligt.

 
några år till...<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar