Leta i den här bloggen

söndag 24 augusti 2014

Ångest!

Usch ja nu vet jag vad riktig ångest är!!!!

Fick ett infall och satte ut Donnan till Salu eftersom jag kanske inte blir bättre i höften och kunde kanske tänka mig att köpa något mjukare häst. Strax innan lunch satte jag in annonsen, på lunchen ringde första....sedan strömmade mailen in....Oj  vad har jag gjort!!!
Natten till fredagen kunde jag inte sova på grund av detta...

Priv. lektion på lördagen med Mia och Donnan.
Åkte dit och mådde skit nä mitt beslut växte fram och jag skulle ta bort annonsen när jag kommer hem. Donnan kom emot mig i hagen det var som om hon visste att jag var ledsen...det var ju första tecknet på att jag ska behålla henne, sedan bara rullade det på under lektionen. Ej mogen för detta beslut ännu vi ska fortfarande vara ett team Jag och Donna <3

Tog bort annonsen och sa till alla att jag ångrat mig, fick ett fint svar tillbaka från en mamma och det gladde mig verkligen.

Söndagen fick Donna vila och mina muskler också. Jag och Uffe åkte själva till A6, köpte oss lite jeans vilket behövdes. tittade runt lite , Det går fortare att åka till Jönköping än Växjö!
Annars hemma och städat och struket och försökt att vara lite duktig....

4 kommentarer:

  1. Svåra beslut att tampas med men du gjorde rätt som lyssnade på magkänslan och försöker jobba vidare *kram*

    SvaraRadera
  2. Fint lyssnat!!
    Men hur går det att rida med höften, kan du det?
    Törs inte prova själv så håller oss till markarbete än.
    Dock verkar min höft bli lite mjuk av cykling.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade varit underbart att kunna mer från marken men jag funderar på en kurs...Det gör alltid ont vid uppsittning men jag biter i för jag vill inte sluta att rida....

      Radera