Leta i den här bloggen

onsdag 27 augusti 2014

Onsdag kväll

En fin och skön kväll red bara i t-shirt så jag slapp regnjackan Toppen!

Skulle till att träna lite i paddocken med gramanen men när jag klev upp så hade jag ganska ont, så jag tog en skritt runda som inte slutade med liten runda.... Blev en skön trav och galopp runda vilket vi båda tyckte om. Sedan så blir hon inte riden alls förrän på måndag igen om inte Mia kanske rider henne...ska till Gotland och träffa min son och hans Emma plus mina goa barnbarn som jag längtar så in i bombens på! Leo 5 år igår och Ida fyllde två år i somras......lite paket blir det allt

Trevlig helg alla

Visst är hon fin i sin nya grimma, nu kan man bara putsa den sedan är den som ny, bra mot huden och bra i längden mot plånboken för nu behöver jag inte byta grimma mer, bara luddet kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar