Leta i den här bloggen

torsdag 15 september 2011

"Min" lilla Göran! nä tyvärr är han inte min men jag vill att han ska vara det.. Min vännina har massor av hundar och en av dem har fått tre gosiga valpar men min man vägrar.Finns på blocket till försäljning.
jag har en blogg till henne oxå, finns längre ned på denna bloggen, livet på landet heter den.

Här är min underbara Maggie, en aning trött efter passet i padocken!


Ja det har hänt en del sedan sist!
Stormen har dansat tango eller nått på altanen, såg inte klokt ut efter den!
Målat bräder till vedboden och skjulet som skall byggas bakom garaget.
i morgon på min födelsedag så kommer det ett stort lass med svart grus som vi ska kärra ut!
runt om huset, blä det är tungt och tråkigt...

Mn mysdotter på Drottningen
En medryttarhäst kan man säga för det gick ej bra med Bellman
hon har en egen blogg oxå   http://www.plutten.devote.se/
ska titta på en häst till på lördag få se om det är något, annars får det gå bra med Drott denna säsongen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar