Leta i den här bloggen

måndag 5 december 2011

En hel del har hänt just nu så därför har det varit dåligt uppdaterat!
Två Underbara  dagar med Jonatan och hans familj, äntligen så känner Leo igen sig och kramas och pussar utan att vara blyg :-) härligt.........

förråd och vedbod klara, min man är så duktig. Gräset är sått och lördagen innan första advent så kom gräset på den första delen! helt otroligt. men nu får den vila under den första snön denna vinter.

Min pappa har somnat in så nu har han förhoppningsvis inte ont och hittat lilla mamma någonstans i andevärlden. jobbigt, sover dåligt, bävar för begravningen! men jag har som tur väl underbara syskon kvar och vi är helt överrens om allt, kan inte förstå de som bara bråkar om allt det jobbiga!!! Vi har tömingen av lägenheten oxå denna månad!Denna julen blir oxå konstig! förra året flyttade vi in i det nya huset! och nu detta med pappa....

Ja ja life goes on..
Tack alla som är så snälla och goa mot mig kram

Hörs vi inte innan jul så efter och då ska jag bidra med bilder oxå
God Jul och Gott nytt år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar