Leta i den här bloggen

onsdag 20 november 2013

red i första snöblasket

Ja precis så blev det ikväll ( onsdag ) använde tredelat bett idag, fungerade ganska bra. travarbete på volter i olika dimensioner i de olika varven. lugnt och skönt. Fick en ganska go galopp också :-)
Det rök om oss efter 45 min och lagom blöta. nu kommer vi inte att träffas förens på måndag igen!!!
 Torsdag så måste vi handla så att barnen klara sig med mat i helgen...Frida lovade att rida Donna men jag undrar jag om hon gör detta!!! imorgon fredag så skall jag och min man ta tåget till Stockholmia!!!! och komma hem på söndag kväll...spännande men vad jag kommer att sakna Donna .
 Ja Ja barnen också men de kan jag prata med i telefonen i alla fall.

1 kommentar:

  1. Snöblasket får ni gärna behålla :-) Hoppas att ni får en härlig helg i Stockholm

    SvaraRadera