Leta i den här bloggen

måndag 14 april 2014

Min Donna gjorde bra ifrån sig på banan igår även om kan bli upphetsad vid mycket galoppfattningar osv... men det är bara att vara lugn och ta det coolt med henne, ingen idé att bli frustrerad utan bara vara mjuk och lugn så fixar hon det till slut.
 Vi ( jag och Anna ) galopperade sjörundan när de andra red klart. Men fy för tusan så ont jag hade i höften på kvällen och natten knappt sovit något! Det är det som oroar mig mest, vad ska hända varför gör det ont? kan det vara något som blir sämre osv osv..... vill inte sluta att rida aldrig i livet!
Men jag har ringt VC idag och hoppas att de kan hjälpa mig med en röntgen på skelett och mjukdelar så fort som möjligt.... Blääää

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får hjälp på VC och att du snabbt får veta vad som felar i höften

    SvaraRadera
  2. Tack Helen det hoppas jag också, jag ska inte klaga du har säkert värre din stackare, men nu är våren på antågande

    SvaraRadera