Leta i den här bloggen

lördag 5 september 2015

Fredag em.

Ja vädret var jättebra denna eftermiddag. jag koncentrerade mig på att andas, lite roligt för Donna har ju sagt detta några gånger, funkade fint och Donnan var lugn men vi var mycket på åkrarna så lite galopp övningar gjorde vi och hon bara älskar att springa.
 fick en ny " läxa" jag ska tänka på att sitta helt still i sadeln! Och då spänner man sig ganska mycket iallafall jag. Min Donna oxå kan jag säga.... Men vi tränade på detta första gången  idag så vi har hela livet framför oss att träna. Rätt roligt att ha en uppgift varje vecka att träna på. Så lördags förmiddagen gick åt till denna uppgift och lite annat emellan, finns mycket konstiga grejer i skogen.

Ha en bra fortsättning på helgen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar