Leta i den här bloggen

måndag 7 september 2015

Måndag

Idag så kom det en tjej Sofie som är sadelprovare, massör, osv...Hon gick igenom min Donna eftersom jag tror hon har ont och ja det hade hon, fel sadlar har jag och det såg jag och märkte när jag fick prova andra som passar hennes kutiga rygg, men vi ska träna stretching och rida bara i lätt ridning  ett bra tag framöver, hon fick lite elstötar oxå och tyckte om det. Provade fyra sadlar fastnade för två men tog bara en på prov till söndag...Donna stod till och med stilla när jag hoppade upp för sadeln låg där den skulle och var kortare. det här ska vi nog kunna fixa så musklerna kommer fram och spänningar släpper och ryggen kommer upp på plats. Hua den kostade en del....hoppas jag kan låna av någon.  Håll tummarna nu för nu ska det säljas sadlar igen och Donna ska bli bra i sina muskler och rygg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar