Leta i den här bloggen

måndag 3 juni 2013

måndag igen!

Jaaaaaaa båten blev såld! tack till er som höll tummarna för mig.

Red Donna i fredags eftermiddag, en mysig tur med bilar hundar och cyklister inblandade!
Ja alltid är det något när vi tar en tur i skogen! men det är inte jag och min pålle som mest blir oroliga utan de andra omkring oss istället.
Lördag vila för Donna,  jag hjälpte Uffe med att visa båten, sedan så åkte jag och Frida till Bolmsö Kyrka och tittade på Karin när hon konfirmerade sig, lite mysig t är det allt i kyrkan det är så fina målningar överallt.
Söndags så skulle Frida rida men hon orkade inte! men hon var med mig ändå. Red 40 min i paddocken, travbommar, koner, galoppfattningar. Ryggningar provade igen och denna gången gick det betydligt bättre än första gången jag provade! lite smygförbättringar blir det och det får man vara nöjd över.
2 Irländare till kom igår till Bolmsö igår. Häftigt när det kommer nytt. en Connemara ponny som var ganska stor faktiskt!
i kväll blir det åter en lektion på Bolmsö

1 kommentar:

  1. Härligt att båten blev såld, förmodar att det trillade en stor sten från hjärtat :-)

    SvaraRadera