Leta i den här bloggen

tisdag 4 juni 2013

tisdagkväll

Ja det här med bilder! Allt fungerade bra med minneskortet till datorn (jobbets). men nu fungerade helt plötsligt inte att få över mobilbilderna längre! men jag får över dem till FB!

En skitjobbig dag på jobbet! 10min lunch sedan fullt ös...............................! helt slut i kropp och skalle när jag satte mig i bilen! men jag tog på mig ridbyxorna och åkte till stallet ändå. Där
får man ny energi från alla dessa underbara djur som finns där.
 Lektion i paddocken så det rök om sanden.
jag och Donna red ut i skogen och hade en trevlig kvällstur, svettigt värre! Provade att duscha henne med slangen i spolspiltan och det gick faktiskt bra, promenade lite men ingen panik alls, så skönt då vet man att det fungerar också :-) , lite foder och sedan ut till sin flock som hon tycker så mycket om.

1 kommentar:

  1. Stallet är en underbar plats att tanke livsenergi på, hur trött o less man än är så när man kommer till stallet så rinner det mesta av en och man fylls med ett härligt lugn

    SvaraRadera