Leta i den här bloggen

söndag 16 juni 2013

Måndag igen :-)

Ja sedan sist jag skrev så har jag fått snällt vara hemma och försöka friskna till! feber, täppt, och den där eviga hostan! i fredags gjorde jag ett försök att gå till jobbet och det funkade bra. sedan på kvällen så spelade vi den årliga golfen, mitt lag vi fick snällt spela i regnet medans de andra var klara :-) händerna försvann! hem direkt efteråt, tyst hemma nu när tonåringarna åkt till storebror på Gotland! Förskylningen tog fart igen som jag misstänkte! red ut Donna i lördags tjejerna tränade hoppning, vi hade en mysig stund ute i det fria.
I söndags likadant! örat var igentäppt så jag hade tänkt att longera henne men som en skänk från ovan så sprack det upp och solen ville åter lysa, vi tog "jaktrundan" men i betydligt lugnare tempo än vanligt, vilket är bra för Donna också.
Ikväll så ska det ridas lektion men tyvärr den sista för denna korta termin! Inte roligt men så är det nästa vecka börjar ridlägren. Vilka regnskurar det var igår! men det blev också dammsuget och det var behövligt!

3 kommentarer:

  1. Men vilken otur att det började regna.. :( Ta det lugnt och krya på dig nu!

    SvaraRadera
  2. Sommarförkylningar är ett otyg, hoppas du har kryat på dig nu

    SvaraRadera