Leta i den här bloggen

tisdag 29 maj 2012

Ja här blir det inga roliga bilder verkar det som!!!
Nä min mobil vill ta bilder men inte föra över dem!
Den har varit inne en runda på lagning och så blev den konstig!! men det handlar säkert om handhavaren oxå kan jag tro!

igår var jag och min dotter i Växjö en runda, gick på samarkand, det finns hur mycket fint som helst faktiskt! men jag fick tag på en sommarklänning för 50kr på H&M, den kunde jag bara inte låta bli!
Dottern min hon hittade klänning,shorts,linnen.

Hemma har vi lavat in veden för kommande vinter så nu slipper vi det, sedan är strömmen fixad ut till vedbod och förråd, fint det när det mörknar ute. grushögen är utslätad och båten står hemma och har putsats upp av Robert.

Annars är det mycket jobb och jobb! herregud vilket slit för vaddå? hade hellre jobbat halvtid och kunnat fixa i lugn och ro hemma och sedan på kvällen bara vara.....men allt kretsar kring att få in till levebrödet! och kostnaden för två bilar!!!

Sedan har det blivit lite i stallet oxå, och där trivs jag allra bäst, sedan har det kommit 7 valpar av jack Russel modell och de är så underbara, de är till salu och jag får inte köpa.....åtekommer med bild om det skulle vara någon som är nyfiken att köpa finns på denna hemsida oxå http://www.bolmso-ostergard.se/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar