Leta i den här bloggen

måndag 28 juli 2014

I´m back :-)

Ja ja ni kanske inte saknat mig men jag har saknat er alla hästbloggare mm.

Semestern blev ganska hyffsade tre veckor måste jag säga men badvattnet gjorde sin rätt från förra veckan och då har jag varit i varje stund...
Vi var i Mainz fem dagar och drack gott vin från trakten, mycket gott.

Sedan har jag ju givetvis varit hos Donna men en del dagar fick hon bara vara och jag kom och tittade till henne bara. och ibland en hel del sköna morgon ritter tillsammans.

 
sista natten bodde vi i byn Rudesheim på andra sidan Rehn och Mainz
ett litet slott och hur fin komfort som helst, hit vill jag mer gånger.

 
Vi åkte även denna linbana upp på berget och fick se
alla vinrankor

 
någon dag regnade det som spön i backen!

 
Tog vår lilla båt till smultronstället

 
ser mysigt ut va???

 
Min Donna matchar blomster ätning med samma färg som grimman
 
Nu när solen står på så har hon fått ännu mer fuxbruna stickelhår på sin kropp.
Hej Hej och tack till er som tittar in

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar