Leta i den här bloggen

måndag 28 juli 2014

Måndag kväll

Efter första dagen på jobbet efter semestern så kändes det skönt att komma hem till en varm kväll.
Efter att varit i stallet och haft en toppen stund med Donna i hagen, hämtat Frida från Tannåker och ätit grillat ute så tog vi oss ett skönt kvällsbad jag och min man.

Passade på att ta på Donnan huvan idag, hon har den inte på sig jämt eftersom ena ögat gärna vill börja rinna på henne om hon haft den för länge på sig, men idag kändes det som att hon blev nöjd när hon fick den på sig. Jag gick iväg lite för att ta en bild men hon kom efter mig hela tiden så jag började att göra lite flyttningar och volter med henne utan några som helst hjälpmedel och det funkade hur bra som helst, jag fick bara njuta av tillfället vi fick med varandra där i hagen med hennes flock, sån skön känsla det var, lever ett bra tag på detta :-)

 
Utomjording.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar