Leta i den här bloggen

torsdag 22 december 2011

Hallå! vad fint med lite snö...
Körde katten Ozzi till vetrinären för att kolla upp ett gammalt sår.
Som de flesta vet så kan ju katter låta som de kommer från avgrunden
när de är rädda och min Ozzi tycker inte om att åka bil !

så efter en äcklig tarmtömning i buren på vägen hem så fick han komma ut ur buren medans jag körde hem honom! Jag vet att det kan vara farligt men jag var själv på vägen denna gång.
så lite bilder kommer här :-)





denne blicken!!!!

GOD JUL

2 kommentarer:

  1. Åhhh jag vet precis! De frambringar också något såpass konstigt klagande läte.
    Ingen av mina har uppskattat att åka bil. Bara knorvat trots att de annars är coola katter.
    Verkligen vacker kisse du har!!

    Ann-Louise "Häst och hund"

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, nu efter alla pasta sprutor så är såret jättefint och Ozzi som de flesta katter kan återgå till vinterdvalan! (sova sova sova)

    SvaraRadera