Leta i den här bloggen

fredag 30 mars 2012

Min goa dotter försöker med att göra lite ground Work med
sin Honny, funkade ganska bra men inte på just på denna bilden tyvärr!
Strålande skön kväll igår.
**************
Nu ska vi ta hand om alla pållarna igen, och det ska bli så skönt.
Mycket arbete men det finns inget som är så skönt att vara bland
hästar och hundar!
***************
Hoppas att ni inte tro att jag är galen men jag kallar mig
passionerad av dessa underbara djur.
***************
Men jag ska ju oxå vara hemma och ta hand om familia
ta en runda i skogen och flåsa...nyttigt!

2 kommentarer:

  1. Men HEJ!
    Först nu hittar jag hit! Via hästochhundbloggen. Jag har flera gånger försökt klicka på länken från dina kommentarer hos mej, men jag gissar att det är någon bokstav som är fel, vilket gör att jag inte hittat hit förrän nu!

    Kul att få läsa lite om er ;)

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack för att du kommentera, jag tror att det varit något fel men jag har lyckats att fixa detta! så det är bara att läsa på välkommen :-)

      Radera