Leta i den här bloggen

måndag 30 april 2012

I Fredags Så åkte jag och min man till
Danmark, solen sken och 16 grader.
Vi skulle byta ut tre backar som vi hade stående i förrådet
Men vi åkte hit och dit men hittade inget som mannen ville ha
så det blev tre kartonger från båten hem istället!

Gillileje hamnen, tog en liten öl och en god fiskmacka
och en underbar utsikt

Lördags så red Frida / Honny

Jag och Maggie en skön tur i skogen, det gick faktiskt
bra att rida utan bett i munnen, ( hon har varit o fått raspade tänder,
jag tyckte det var lite synd om henne om jag skulle sätta järn i munnen.!)
riktigt varmt och skönt var det,
fågelsång och små musöron på björkarna
kan det bli mycket bättre? 
Söndags så var det tvättdag av 4 hästtäcken som inte ska
användas förrän kylan sätter in igen.
medans den rullade på så hade jag
alla tiders utsikt över sjön Bolmen
fast jag saknade solen.

5 kommentarer:

  1. Susanne Landén1 maj 2012 kl. 02:19

    Fina bilder ,Malin :)

    SvaraRadera
  2. Men då passerade ni för sjutton oss!

    SvaraRadera
  3. Hej Var bor ni?
    finns ju massor av häst gårdar neråt som man ser utmed vägen

    SvaraRadera
  4. Du får kolla på vår hemsida, där har vi en karta. Det är ca 2 mil nordost om Helsingborg.

    SvaraRadera