Leta i den här bloggen

torsdag 19 juli 2012

Ååååå så glad man blev igår när man kom hem :-)
Gissa om de har undanhållit ett kärt besök, min son med sin lilla familj kom på besök.
Frida hon stod och höll en liten Ida när jag kom in genom dörren, inga andra var i närheten!
Men sedan kunde inte Leo hålla sig mer så han öppnade Fridas dörr och där stod Jonatan Emma och gose Leo! Många goa kramar blev det...åååå som man längtat,  det blev en sen kväll igår men det var det värt, varenda minut. Bakade med Frida och Leo.
Myste lite med Ida och gav henne ersättning :-)
Efter att vi ätit grillat ( regnet var lugnt just då) och suttit och pratat så hade Ida somnat i min famn och sov hela natten...
 Det blev bäddning i uterummet, killarna var ute och vittjade bottenmetet! och Jonatan gör det igen han fick en Gös, bra storlek var det oxå på den. Mys säger jag bara.

Seg dag på jobbet nu när de är hemma. Men det ska gå det med :-)
åååå vad roligt att komma hem igen, lite livat och glatt



Leo smakar degen mest!

2 kommentarer:

  1. Ja tänk vilken överraskning det blev :-) tack för en underbar långhelg och vi hoppas få låna dig till Gotland snart :-) då får du oss helt för dig själv. Många pussar å kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du tittar in här :-)
      Ja jag planerar på att komma och mysa igen för nu blev det ödsligt igen
      kram i massor

      Radera