Leta i den här bloggen

söndag 19 augusti 2012

Måndag igen :-)

Jobbade igår också, vilket fint väder vi har haft! igår blev det bad i sjön, såg en huggorm på vägen usch! tycker inte om dessa varelser!
snart blir det Gotland igen!!! Lilla Ida ska döpas :-) den 8/9.

Har sett massor av hästar som jag vill ha.... men får bromsa mig själv ett tag nu ( ganska impulsiv!!! )
Maggie måste ju få ett bra hem först att komma till... det är väldigt svårt att skiljas från henne men jag måste oxå tänka frammåt...

Nu måste jag komma igång med joggningen igen!!! fick inflamation i vaden efter Gotlands vistelsen!
Det är en så skön känsla efter en runda...men i veckan som var med värmen så hade det nog varit lite jobbigt! men skam den som ger sig...

Vuxenridläger till helgen, det ska bli kul, men denna gången kör jag nog hem och sover blir lugnast så där hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar