Leta i den här bloggen

måndag 24 september 2012

Hej och Hå, Måndag igen.
Helgen började bra med ett skönt avslappnande bad i tunnan och lite gott att dricka till det.avslutade med en god middag. sen kan jag ju säga att jag var helt slut....

Lördagen började med att vi rökade lax och lite strömming. Laxen blev toppen. Gjorde lite ärenden i stan! tänk vad en mobiltelefon kan ställa till det i ungdomens värld!!!
lade ut nät på kvällen.

Söndag, tog upp näten en gädda och en gös så lite fick vi utdelat...
frukost i uterummet och sedan så åkte jag och Frida till stallet, hon lånade Tarzan och jag hade Maggie, redut en runda sedan tog vi en liten mjukrunda i padocken.

Frida och Tarzan

Jag och Maggie

Måste bara visa detta underbara foto av en bildskön dotter
ni måste bara gå in på den bloggen
Där finns det mer underbara bilder på barn hundar och hästar
ja allt blir vackert....

1 kommentar: