Leta i den här bloggen

onsdag 5 september 2012

Herregud så mycket det har hänt nu jag blir så trött!!!

Vi har fått lämna Fridas foderhäst akut för ägaren ville ha hem sin kelgris! hon blir ju knappt riden precis där, nu hade hon hull och muskler och var pigg och glad.
Frida ledsen och det blir jag oxå! Inte nog med det! nä nu anklagar hon oss för att lämna tillbaka en sjuk häst!!! det var det värsta, anklaga mig för att lämna tillbaka en häst med (kanske Borelia) ryggproblem osv osv... jag blir så trött på folk!!! Kränkande!!! Har aldrig och kommer aldrig att lämna ifrån mig en sjuk häst!. Hade hon haft rygg problem hade vi nog fått reda på det kvickt av Honny! hon var så pigg och glad den sista månaden.

Letar nu efter en mamma/dotter häst och provade Bianca på Gustavsborg, jag vill gärna köpa henne men Frida vill har med lite mer go i och vill hoppa. Jag har inte råd med två egna hästar! och det finns inte  plats heller i stallet. Så jag måste nog tacka Ann-Britt för sitt vänliga mottagande förra veckan, det var urmysigt.

Allt känns så konstigt just nu. Men jag åker på en weekend med Robert och syster Tina till Gotland
där ska Ida döpas :-) .
ta en liten paus från hästtänkandet som maler på hela tiden i huvet!

ha en bra helg :-)

1 kommentar: