Leta i den här bloggen

måndag 22 oktober 2012

Kom till stallet på kvällningen lite frusen....
Red Chapman markarbete, bra lektion mycket sitskämpning men Mia var nöjd...
Frida red Eddie på lektion och det gick bra för henne med.
 Sedan kom den sköna galoppstunden :-)   Chapman är sååååå skön i galoppen, man bara gungar med, öka och minska osv. jag bara log och njöt i båda varven mmmmmmmmmmmmmm

Min arbetskamrat har Islänningar, nu så satte hon griller i huvet igen... finns tre feta i ryssby för en billig penning...5 åringar ,banta och dra igång med inridning!!!
 När marknaden blir bättre så kanske man kan sälja och få inte lite högre summa som man kan köpa något större häst eller så blir jag helt frälst !!! Jag rider andra hästar ibland så jag få ju lite av de större med.  Det hade ju varit läckert om man kunde träna på det akademiska från en helt grön häst, ta den på kurs osv...för jag behöver med öva på detta i massor  :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar