Leta i den här bloggen

måndag 5 november 2012

Tjohoo! Månadg igen och nya möjligheter!!!

I lördags var det det "hubertusjakt" utan svans letning! jag blev utan häst men jag offrade mig för Fridas skull. Jag fotograferade istället men det går lite fort i skogen så det blev lite konstigt ibland...
Filmade oxå på vägen hem men det blev inte så bra för jag hade låst telefonen!!! Klantigt!

Mysiga skogshinder

Oj Oj Oj Vad Chapman glodde stort på mig!!!
Hade varseljacka på mig , farligt...
Chapman Candy och Esmi syns här

Flingan lika glad som alltid, efter kommer Askija

Nala hoppar ur bilden tätt följd av en glad Maggie
och lilla Grålle kommer tätt efter


Det var riktigt roligt men roligare på hästryggen.
Vi satte fram hindren innan och sedan bjöd Marie på korv och bröd
på hennes torp i Hov. Det var gott, sedan hem till stallet igen och de förberedde hästarna
jag tog mina ben och gick in i skogen mot jaktstugan, väntade en bra stund innan de dök upp

Hemma så var röken tänd och det var god lax till middag med familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar