Leta i den här bloggen

måndag 10 december 2012

Nu är det nog snö i hela sverige .Tog det lugnt i fredags efter en jobbvecka.  Bara jag och barnen hemma, Frida sjuk tyvärr. Tog mig tid att teckna lite mysigt och det blev lite bilder




Lördagen så tog jag en liten runda till stallet, tänkte
putsa på sadel och träns, och pussa på någon häst.
Men jag hade tur och fick pulsa ut i snön på Johannas sto.Riktigt mysigt var det och pigg och glad var Buggsy! sedan mådde man bättre i själen igen :-).Mannen rökte fisk och eldade i badtunnan, så mysigt det var att bada tunna i vintersnön. Första gången faktiskt, men när vi skulle tömma ut vattnet igen så gick inte detta! fruset i slangen i marken!
                                      
Söndags lugnt, bakade lussbullar och gick en pulspromenad, jobbigare än man tror ska jag säga! städade mellan pauserna i vinterstudion! mannen är galen i denna tittarsport!!!!
 Jag blir såååååå rastlös.....



                                                



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar