Leta i den här bloggen

tisdag 22 januari 2013

Nej nu är jag trött på vintern! Säger jag! som snart ska till trysil och åka skidor!!!! 10 mars åker vi
just nu längtar jag inte dit! jag vill bara ha en häst att mysa och må bra av! att det ska vara så svårt för mannen att fatta detta!!!!
Om vi inte ha råd så ska jag jag se mig efter en foderhäst åtminstone! tror jag håller på att bli tokig!
Är det någon som vet någon???? okej lite svårt om ingen läser denna ynkliga blogg....
Mycket jobb på jobbet och trissdess hemma, mörkt när man väl kommer ut och ska börja gå bort lite energi! Blä inte alls på humör just nu!

fått en ny dator på jobbet men den funkar inte alls! Skulle föra över lite bilder nu men det gick inte!!!
äh! lika bra att dra något gammalt över mig och försvinna ett tag!

1 kommentar:

  1. Moa skrev ett inlägg på FB s klickarträning av hästar.
    Det handlade om Ivan en Bajskir som letade ny ägare eller fodervärd.
    Kanske nåt för dej, han är klickad.
    kram

    SvaraRadera