Leta i den här bloggen

måndag 25 februari 2013

Jag håller på att spricka av längtan......
Nu är det så att den grå märren fanns kvar på Irland och jag har lämnat in intresse om henne :-)
Så nu ska det vet.besiktas och kollas transporter över hit till Sverige.
tusen frågor snurrar runt i huvet dygnet runt...
och filmen jag fick på henne i januari den kastade jag ju! för jag trodde inte det skulle bli aktuellt förrens båten var såld! Men min gubbe vill inte se mig så deprimerad!...
 Oj oj så spännande och bara denna häst kommer att tycka om mig och att vi kan ha ett skönt och tryggt hästliv ihop.

Känner mig som en liten flicka på julafton! jag är ju 46 i år! inte konstigt att man kan höja på ögonbrynen åt mig! Men jag blir så glad när jag blir glad! har nog en smärre ADHD kick! Annars är det nog rätt normalt!

om knappt 2 veckor så är det skidor på i Trysil och det ska bli skönt att komma ifrån lite, varit väldigt mycket på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar