Leta i den här bloggen

onsdag 29 maj 2013

Onsdag kväll

Ja vilken härlig kväll det blev i allt elände!

Jag körde till Donna och idag vände hon upp och tittade på mig och väntade snällt och stoppade huvet i grimman :-) kärlek.

Elever och hästar i stallet precis som det skall vara, vi intog spolspiltan som vanligt.
Vi tog en tur "baklänges" trollrundan. Hon var som vanligt lite för pigg :-)  ca6,6km lagom lång
ca 50-60 min. Galopperade längs grusvägen som tur var så saktade jag ner i en kurva för där kom bil och båt i ganska hög hastighet! Men Donna brydde sig inte så mycket. De i bilen var nog lite skraja!

Lugnt och skönt i stallet när man kom tillbaka, två hästar inne som stod och mumsade hö och ni vet hur mysigt det låter...

Åkte hemåt lite skönare i själen. Ingen hemma och det är inte ofta detta händer, Robert fiskar Uffe hjälper Janne och Frida tränade. började med deras kvällsmat in med det i ugnen sedan får de äta när de droppar in, tog kaffe och knäckebröd till mig och gjorde en omelett till mig i morgon.

Dusch och lite tv, såg laghoppningen på TV Sverige på 6 plats i Italien. fint underlag och en del hinder riktigt snygga. De är riktigt duktiga.

1 kommentar:

  1. Håller tummarna för båtförsäljningen! Och vilken trevlig ridtur ni fick. Nästen lite kul att NI skrämde de i bilen, brukar ju vara tvärt om. ;)
    Sv: Ska försöka, men fasen vad svårt att hitta lusten och energin igen... 5 tuffa år sätter sina spår... Men jag är en fighter, jag behöver bara en liten framgång så är jag på banan igen. ;)

    SvaraRadera