Leta i den här bloggen

tisdag 28 maj 2013

Tisdag 28/5

Herregud vad tiden springer iväg!
Livet springer förbi och man undrar vad man gör egentligen, Vad händer? början man bli gammal? nej det vill jag inte tro...

Måndag kväll: Lektionsridning i paddocken på Bolmsö Östergård. Donna ville först inte gå in men hon stannade till slut ändå och asade alla sina fyra ben efter sig i sakta mak! Dragkamp in i stallet! ändå fick hon vila igår för det blåste så fruktansvärt ute. vi hade bom och kon övningar med litet skutt. Funkade hyffsat för oss, höjde i slutet på hindret och efter tre försök så gjorde hon ett fint hopp med väldigt mycket energi men det blev bra. svårt att parera händer och ben när det går så fort ännu men det ska nog fungera så småningom.

Tisdag vad händer då? vet ej ännu eventuellt så blir det stallet eller så låter jag henne vila idag vi få se...Frida vill inte hjälpa mig att motionera Donna så jag måste ju vara där hela tiden...men det finns ju andra saker att göra också som ingen hjälper till med hemma...
Båten som vi vill sälja ringer bara folk på men ingen kommer och tittar och köper denna fina båt!

vill bara att allt ska lösa sig så småningom annars blir det nog att jag kanske få sälja min Donna och det vill jag inte! pengar bara ställer till det när man aldrig har något över!

Ha en bra vecka alla

2 kommentarer:

  1. Dessa pengar.. :( Håller tummarna för att du får båten såld!! Handlar om försäljning i mitt fall också.
    Och inte börjar vi bli gamla, det är bara det att vi kan klockan och det kunde vi ju inte som små.. hi hi!!

    SvaraRadera
  2. aha där fick jag en upplevelse tack kära du :-)

    SvaraRadera