Leta i den här bloggen

onsdag 11 december 2013

torsdag gråmulet men ändå en torsdag :-)

Härligt igår kom soffan hem och monterades upp av unga killar som var pratglada :-)
Det jättefint, köpte nya filtar på Ö.B gråa med stjärnor på. 4 kuddar hade vi köpt på IKEA i måndags.
Svårt att få en bra bild på soffan det är för mörkt men en ljus dag så kommer den på bild.

Åkte till min goa häst som stod och mumsade hösilage ute i geggan! hon har fått naglarna filade och fina idag. Sedan fick hon som bonus ett nytt vintertäcke med hals som passar henne, de andra två var för små så rumpan har alltid synats! Det blev ett fint blå mönstrat från Börjes i Tingsryd. Jag pysslade om henne och tog ut henne i paddocken och gick lite med henne och böjde och testade rörligheten i benet. Kan säga att det är bättre och hon är bara lite svullen i hasen nu.

Hon blev rädd för en farlig pratande skugga, sedan tyckte hon det var skönt att busa och visa upp sig så jag släppte lös henne en stund oj oj så fint de rör sig då :-)  men detta kom ju inte med på bild inte för då stod jag som paralyserad och njöt av uppvisningen.....




 
Men efter en liten stund så kom hon fram till mig igen
och gosade lite så vi var nöjda för denna gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar