Leta i den här bloggen

onsdag 1 januari 2014

Torsdag och Tillbaka igen

Hej "alla " läsare! Jo nu så är man på jobbet igen (ganska skönt faktiskt)

Ja vad har man gjort? ätit och druckit för mycket som alltid, men jag har också försökt att röra på mig och jag har varit i stallet och hjälpt till och fått lite motion där också. Just nu sitter min dotter i en bil med bästa vännen och hennes familj, de ska till Kastrup och sedan flyga till Österrike....inte alls avundsjuk.....näe .... jo lite nä mycket.......


 
Det blev det ända bakade denna julen, men goda är de

 
Julgranen har fått julklappar i år, det brukar vara tomt
men i år firade vi hemma

 
våran fina ljustomte

 
Bästaste Donna

 
En go katt som hjälper till att vakta klapparna
när vi tittade bort så låg han med huvet på tomtens knä
undrar  om han önskade sig något????

 
Fick fina tulpaner på nyår
 
Ja nu är det bara att ta nya tag på det nya året
se vad det dyker upp för möjligheter
i Mars har jag haft äran att äga Donna ett år.
God fortsättning
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Välkommen tillbaka :-) Passar på att önska dig en god fortsättning :-)

    SvaraRadera