Leta i den här bloggen

torsdag 19 december 2013

Önskar alla som läser en riktig God och Jul och ett Gott nytt år

Ja det blir nog inte så mycket skrivet här förens efter allt med jul och nyår. för det första ingen dator och från mobilen klara jag mig inte på! eller så är det bloggsidan som är som den är...

Men Men, tyvärr kommer det att bli mycket av allt som man stoppar i sig! mår illa redan nu!...
Donna kommer jag att vara hos, hoppas på skritt turer. och arbete vid hand mm mm och att hon slipper sin svullnad och bli go och glad igen.

Vi ska ha julen hemma hos oss så i helgen måste vi handla all mat....
Min syster och man kommer lilla julafton och då äter vi av maten och slötittar på uppersittarkvällen...
Julafton kommer svärmor och svärfar och Uffes bror Tom men två barn (större). Ja sedan är det bara i full gång.
Juldagen händer inte mycket ev. fiske men jag tar en tur med Donna istället ut i friska fuktiga luften.

Nyår är vi ensamma som brukligt... Dottern i Växjö och Grabben hos någon kompis...
min stora grabb med familj är kvar på Gotland. hade varit kul att bara sticka dit....gosa med barnbarnen.

Ja Ja Det blir ljusare igen....


2 kommentarer:

  1. Jag hoppas att du får en riktigt härlig och mysig jul

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack för julkortet - <3 Hoppas julhelgen varit bra! Här har allt varit som vanligt - först fullt ös med hela familjen hos mamma i söndags och sen var barnen hos mig halva julafton och den andra halvan firade vi med Görans familj... Hoppas vi ses snart - det var alldeles för längesedan sist :( Det höll på att bli ett spontanbesök idag då vi var och besökte Jaktia-butiken ;) Ha det fint - önskar er ett Gott Nytt År! Kram kram Susann

    SvaraRadera