Leta i den här bloggen

måndag 31 mars 2014

Tillbaka till verkligheten igen :-)

Ja nu har vi varit i Åre och åkt skidor och solat....men jag fick sola längre för jag fick en mindre korsbandsskada på måndag förmiddag!!!! "ta det lugnt i ca tre veckor!!!" jo du hur skall det gå till?
Men jobbar gör jag i alla fall med en krycka.... här kommer lite bilder...

 Ja här började vi närma oss bergen och stämningen i bilen var väl lite bättre
 Här var det hög stämning bland Robert och Uffe
 Jag sitter jag bak i bilen och vill bara ut....
 Ja så fick man sin stuga till slut, ca 40 trappor upp
 Och 40 trappor ner....
 Men utsikten var det bästa med allt
 Ett litet glas rött fick det bli när vi var klara
Massor av glidare i luften
Svårt att återge den fina vyn från kabinbanan
Mia och Moa på toppen
Här var det afterski med ett smurfgäng från Stockholm.
Sedan passade ju mössor och hjälmar från oss in på pricken vilket var ganska skoj!
Elfiolspelande
På vägen hem så passerade vi Åsarnas kiosk
Och på söndagen fick jag då äntligen träffa min Donna, longerade henne
och gosade och myste med henne.
Att man kan längta så!
Imorgon ska jag prova att rida, få se vad knäet säger.

2 kommentarer:

  1. Ser ut som en mysig skidresa, hoppas att knät inte protesterade alltför mycket

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Helen
      Ja det var mysigt i Åre. Provade rida igår och knäet kändes inte av så mycket men min höft!!! fy faen vad ont den gjorde! Kunde inte galoppera denna gången och det har jag kunnat innan. Man blir bara så matt av detta!

      Radera