Leta i den här bloggen

måndag 7 april 2014

Här går det undan....

Jaha vad tog förra veckan vägen och helgen????

Det går så fort att jag inte hinner med allt! Jobbet är som vanligt fullt upp, blir aldrig riktigt klar...
trött i knäna efter en dag där! letat efter mina planterings fröer som jag haft i köksskåpet ett helt år! men nu var alla borta! någon trodde de gick och äta säkert....men man blir så besviken...
Det var till en Oljeplanta, blir stor och fin att ha utomhus i kruka. men men...få väl köpa andra fröer då och försöka att få dem fina tills det är dags.

Jag har varit ganska mycket hos Donna och ridit henne lite i paddock och lite ute, bra med variation. Det funkar bättre nu med graman arbetet och jag tar bort den och rider henne lika länge utan den.
Hovis kommer imorgon tisdag vilket är bra för hon har tappat båda bakskorna.


 
Ikväll är det lektion igen se vad det blir för övningar idag
alltid lika spännande


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar