Leta i den här bloggen

torsdag 10 april 2014

Torsdag

Ja stressen är total som nästan alltid på jobbet nu för tiden...Men jag kom på det att emellanåt så har jag faktiskt det rätt så bra som har ett jobb och goa arbetskamrater, det blir ju lite skratt om dagarna!

Men mest av allt längtar jag ju hem till stallet och havrefållen. Idag (fredag) har min man namnsdag och svärfar fyller 75 år så det blir en sväng till dem ikväll med god mat och efterätt!...

Torsdag kväll så provade jag hackamoret efter att kollat på bilden! det fungerade bra men behöver kortare sidostycken helst bruna så jag få kolla efter ponny nackstycke :-)

 
Men så här blev det och det blev rätt :-)
Men jag vill ha det högre upp.
Vilken skäggmurvel hon är!
 
Hon protesterade lite vid galoppen (sänkte huvet)
Annars gick det  strålande ut i skogen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar