Leta i den här bloggen

måndag 19 maj 2014

En Ny vecka med nya möjligheter!!!

Jaha då sitter man på jobbet igen då :-)  (försöker att peppa mig själv här, går så där....)

Fredag EM bjöd på longering i sommarvärmen. vi höll på ca 15 min , det brukar räcka tycker jag.
Lördag blev vila för henne och mig.
 Men vi var på sjön och äntligen fick vi 11 gösar! rekord för oss man har ju bara hört andra ta upp mycket fick, men nu fick vi se att det gick..... Oj  vilket trassel i näten de gjort, ganska mycket Brax fick vi också. När vi rensade så vaktade katten oss som vanligt men denna gången blev han ganska mätt så han rapade varannan gång men åt det gjorde han.
  Sedan lite packning av picknick korg och iväg till smultronstället vattnet var inte så farligt kallt faktiskt. Några timmar där sedan hem till grillen, det blev revben mums.



 
Fick lite besök av Kirro, gud vad man saknar sin hund...
 
 
Söndags förmiddagen så passade jag och Donna
på att rida jaktrundan och det gick bra skönt väder.
Sedan kom regnet och det fortsatte länge och mycket.
En städ och tvätt eftermiddag.....
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar