Leta i den här bloggen

måndag 11 augusti 2014

Och så var det måndag igen!

Helgen har varit bra. varit i stallet och skött om min Donna skrittat och travat lite och provat en barbacka PAD av en väninna, funkade bra även i traven så det kanske bli en sådan när jag har fått sålt min andra sadel. Det ska ju bli mest till skritt och trav övningar hon är så stor i galoppen så jag kan nog ej hålla mig kvar där men bara man tränar så skall det nog också gå så småningom.

fiskat någon timme igår riktigt skönt och fridfullt inte ett napp! Uffe fick en liten gädda och en liten gös så han fick känna på rycket i alla fall ! tagit en vit helg och det kändes bra, sovit lika dåligt för det! spelar ingen roll vad man gör tycker jag.

Blir nog en sådan här så småningom.....

 
Fast jag är inte med i  tävlingen tyvärr
missade slutdatumet!
men padden ser ut så här
och Donna sökte sig nedåt framåt när jag satt i den i traven
vilket hon tycker är jobbigt annars när jag sitter ned.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar