Leta i den här bloggen

måndag 6 oktober 2014

Måndags lektion

Skön kväll slapp regnet som senare passade på att komma.
Kom till hagen och där var det värsta racet på hästarna, lite loppor och frisk luft är ju toppen :-)
Härligt att se glädjen de ger varandra. plockade loppor och ryktade en bra stund.

Det var något som störde min Donna idag vid markarbetet och det fick jag ju veta när vi kom in igen, två loppor under sadeln! stackaren....



Konstigt att hon inte bara slängde av mig! Ibland så längtar man efter kylan så skiten försvinner!
Står i valet och kvalet att byta till ett litet stall, nära ridhus och hon som har det känner jag sedan innan. Svårt att avväga måste tänka en stund till...

1 kommentar:

  1. Älglus! De killar väl bara lite;-) Har fått på mig själv vid skogspromenader och även på hästen när vi stormade in i en älgflock för många år sedan. Trevlig häst du har:-)

    SvaraRadera