Leta i den här bloggen

torsdag 30 april 2015

valborgsmässoafton

För mig ingen speciell dag mer än jag får sluta kl22 ikväll istället för 23:20.
Hovslagaren var hos oss idag och fixade till Donnas hovar.
Han är så bra så det nästan inte är sant. Bara han orkar några år till..

Nu har ju våran bra vetrinär flyttat till sundsvall så nu finns det bara en ung kille som är något konstig! Så nu mera måste man köra till halmstad istället och det lockr ju inte precis

Man lär sig alltid något nytt Och idag fick jag lära mig att man kan känna på öronspetsarna om hästen har feber eller inte!  ja det är härligt att lära sig något

Ha en trevlig valborg. Själv ska jag som många andra plantera buskar och skita ner mig totalt i jorden och regnet som skall komma...men minst två turer på ryggen får det bli...helst tre......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar