Leta i den här bloggen

onsdag 15 februari 2012

Här plockar Leo lite tosseludd mellan tårna!
(strumpludd)

Haft en underbar weekend med min sons familj på Gotland
Mycket bus och pulka åkning, sedan har jag lämnat min dotter Frida till Akademiska
ridskolan som hon ska praktisera på i en vecka sedan har hon lov och kommer
hem med Jonatan och hans lilla familj till oss.

Jag har fått en liten inblick på närmare håll på denna ridkonst!
härligt säger jag bara, balansträning och groundwork upplevelse fick jag.
Provade lite på min gamla maggie och till en viss del fungerade det bra tycker jag.

Snart börjar en liten tid med stalltjänstgöring oxå. på lördag ska jag hämta Fridas
foderhäst Honey. spännande för henne när hon kommer hem, hoppas det går bättre för henne med denna hästen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar