Leta i den här bloggen

måndag 20 februari 2012

Hej Hej

Känns bara som det är jag som är inne på min egna blogg! ja ja det får va väl vara så då.
Varit på Gotland och haft det jättebra.
Men är åter hemma, jobbar och ta hand om en hel del hästar tillsammans med två till men de har släppt ut och mockat idag vilket jag gör på helgerna, men när jag jobbar fulltid så hinner jag inte detta! men jag fodrar kl 06:00 och släpper in 18:00 tiden.
i lördags var min snälla make med mig och hämtade en foderhäst till Frida. Jag hade kört alldeles för olagligt om jag hade gjort detta själv. Billigare nu när han ändå ha en massa bokstväver på sitt körkort!
cool häst med mycket överskotts energi som jag ska se om jag inte kan bli av med en stund i kväll i Paddocken! Maggie ska jag oxå hinna med.... lite väl halt ute just nu tyvärr för en runda uppe på ryggen så vi får båda gå med benen vilket inte är helt fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar