Leta i den här bloggen

söndag 22 april 2012

En kul grej och en utmaning från Häst & Hund
Här kommer de!!!

1, Om du vann 6 miljoner och inte fick ge bort något utan bara spendera själv - vad skulle du göra?

ÅÅÅÅÅ! Köpa mig en större tomt som ska vara till ett stall/lösdrift för hästarna! göra mig skuldfri!
en häst som är perfekt för mig och mina behov. en tomt till bara för att jag vill....finns mycket..oj oj oj.

2, Vilken är den bästa bok du läst och varför?

Jag älskar böcker! svårt att säga vem som är bäst, Jean M Auel, alla hans med Grottbjörnens folk mm mm är kanon, Hundaråringen som rymde en dråplig rolig bok, deckare, stig larssons böcker.mm mm

3, Berätta om någon människa du mött och som betytt eller inspirerat dig extra mycket.

Min vännina Mia inspirera mig mycket, mina syskon, mina bloggisar!

4, Tror du det finns liv på andra planeter?

Kanske?ett liv efter döden tror jag på.

5, Vad gör du en perfekt dag?

Inte sitter jag på jobbet inte!!! hos min häst och vännina.


6,Om du kunde ge dig själv som 15 åring ett retroaktivt råd vad skulle det vara? (Du kunde resa tillbaka i tiden, som i reklamen, och ge ett råd till dig själv. Du har ju lite mer "facit" nu.)

Glöm inte bort dig själv!! gör vad du vill inte vad andra vill.Låt dig vara dig själv!

7, Vad gör dig glad?

Maggie, glada människor

8, Vilket var ditt favoritplagg när du var 15 år?

Jeans, jeans jacka och en lös tröja! ungefär som nu.

9, Vad visste vi inte om dig?

Naiv, dåligt självförtroende!

10, Vad är det mest pinsamma du gjort?

Massor....att fråga en tjej om hon snart ska ha barn! och inte är gravid... inte bra gjort.

11, Vilka fem saker skulle du helst vilja ha gjort innan du sitter på ålderdomshemmet?
Ska bli jättekul att läsa =D!

* sparesa
*Aurastransformation
*tatuera mig ( en lite ekorre)
*utbilda mig inom den akademiska konsten ca 6 -12 månader hos Hanna på Gotland.
*Dö innan jag hamnar på hemmet!




2 kommentarer:

  1. Så skoj! Håller med om hundraårigen och utbildningen i akademisk ridkonst. Jag hade ju flyttat till Hällekis jag då ;-).

    Tack för att du antog utmaningen =D!

    SvaraRadera
  2. Hur kul som helst :-)
    tack för utmaningen =D

    SvaraRadera