Leta i den här bloggen

måndag 17 december 2012

Hej och hå, det har rullats köttbullar, brunkål i lördags, och igår Janssons klart :-).

Vi var och kollade på hästen och provred, skarp men väldigt trevlig häst, för gammal bara.(18)
Sedan har killen som äger den fått henne att tycka livet känns bättre med Western ridning och det vill jag inte förstöra för denna häst. Så jag skippar detta och väntar till våren även om jag har klättrar på väggarna och tycker det mesta är tråkigt utan häst!
  Eventuellt att min väns familj ska köpa en till häst från Irland, de har en bra kontakt där borta så då kanske jag kan få tag på en bra men billig häst som jag kan utveckla själv. Vi få se men jag får ju vara istallet lite mellan jul och nyår och hjälpa till, men jag behöver ju inte lika mycket denna gången för vi är fyra stycken nu som kan hjälpas åt.
  på lördag kommer min son med familj och det ska blir såååååååååååå roligt att träffa sonen och barn barnen + Emma.
 Kan dröja ett tag innan jag skriver igen men tills dess önskar jag God Jul och ett gott nytt bloggår

2 kommentarer:

  1. Önskar dej och de dina en God Jul !

    Hör jag om någon trevlig häst så tipsar jag dej.

    Kim

    SvaraRadera