Leta i den här bloggen

fredag 14 december 2012

Ja nu är det fredag igen och ikväll blir det julbord med jobbet, det ska bli gott inte smakat någon julmat ännu :-). på Ljungby gamla torg blir det uppdukat. Kan behövas lite mys nu när denna veckan varit som den varit.....(stressigt värre!)
Lördag ska jag och maken åka och titta på en häst, men den är lite för gammal för mig! men säkert lagom i priset för min make! men jag få väl titta iallafall så blir han nog nöjd.
 Det finns ju massor av hästar från 7000kr och uppåt som är yngre mm. Igentligen vill jag bara ha en och hon kostar lite mer än vad min man vill satsa på mig! Hästar i ju inte hans gebit precis!
Tittade i almenackan och fick se att det snart är jul!!!! rulla köttbullar måste vi göra på lördag oxå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar