Leta i den här bloggen

tisdag 1 januari 2013

Lite Från 2012  ( Inspiration från en blogg )

Årets bästa minnen ( finns ju några stycken )
Att jag blev farmor igen till lilla Ida, visst är hon söt..

Värsta minnet är när min goaste finaste Maggie lades ner i jorden
Aj vad det gjorde ont och det gör det ännu...


Resor: Ja det var i mars månad som vi provade att åka till Trysil och det var helt suveränt säger jag bara! ska dit igen 10/3-2013.
Hälsat på Gustavsborg och tittat på häst hos Ann-Britt Bolinder. Mycket trevlig människa.

Böcker jag läst...många men jag plöjer igenom de sista böckerna av Jean M Auel, tjocka och bra.

Beslut: Jag och min man ska sätta oss ner och gå igenom vad jag kan satsa på för häst och vad vi kan betala för den. Annars har jag redan hittat min häst på Gustavsborg men jag kan inte köpa den tyvärr.

Julen har varit toppen för min stora son med familj kom och firade med oss det var kul att mysa med dem.

Nya bloggar har jag upptäckt och fastnat för Tack för dem....

Hoppas på en fortsättning detta året 2013





5 kommentarer:

  1. Har själv inte haft tid att göra "bokslut" för 2012.
    Men en sak är säker att med djur i familjen så händer det alltid saker, på gott och ont.
    Tråkigt med din Maggie, men var stolt över att du kunde ta det beslutet i tid, det är kärlek det.

    Hoppas du snart hittar en häst som passar både dej och plånboken, det finns många godingar där ute, som söker en förstående matte.
    Vad har du tänkt dej att "göra" med den?
    Tävla, mysa, skogsluffa, trix, körning?

    Ha det gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Kim
      Ja jag hoppas att det var rätt beslut med Maggie. Jag har blivit betuttad i akademisk ridkonst så kanske detta, men annars en harmonisk ridning som är trivsam för oss båda.

      Radera
  2. Följer med spänning vilken pålle det blir till slut :)

    Gott nytt 2013!

    SvaraRadera
  3. Gott 2013 till dig och din familj!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det önskar jag dig oxå, kanske jag kommer till en kurs hos dig

      Radera