Leta i den här bloggen

söndag 13 januari 2013

Ja.... det är lite segt här jag har mycket att berätta men har väldigt svårt att få ner dem på "papper"
Vem vill igentligen veta vad jag gör? Inget surf på mobilen så därför inga bilder... ingen fungerande kamera heller!
 Var i stallet en stund igår på grund av leda..... tur hade jag och kunde hjälpa till att mocka några boxar hade kunnat rida en runda med men tiden springer iväg, de få ringa mig om de vill ha hjälp med det. tyvärr så gör de inte de heller! verkar som ingen har någon nytta av en nu....
om jag inte kan köpa en häst så får jag väl ta en igen på foder kanske...jag håller på att bli nipprig!

2 kommentarer:

  1. Att blogga eller icke blogga, that is the question ;))
    Ibland har jag många tankar, men att få ner dem på pappret är svårt, och sen är ju frågan hur mycket "bör" man skriva på sin blogg, vem läser och varför...

    Jag bloggar lite i perioder, både i hur ofta och hur mycket jag berättar.

    Hoppas du snart får en häst som kan ta plats i ditt hjärta.

    kram, Kim

    SvaraRadera