Leta i den här bloggen

torsdag 14 februari 2013

Fredag igen

Igår satt jag i kursbänken igen!
sedan hämtade jag hem lille jonas ( jackrussel ) han är så fin och lugn pep inte en gång inatt, han sover i Fridas rum. Katten smyger förbi dörren av rädsla och nyfikenhet! hi hi hi. men på söndag ta Sajsa över.

Men stalltjänsten har jag kvar och det ska bli så skönt, hade tänkt att rida hela helgen men just nu kommer det ned regn och gör det ännu halare!!!

Min man gjorde ne god alla hjärtans dag middag på kvällen med lite vin och gotte....myskväll
pratade om ditten och datten.... så kom vi in på hästköpet! Jag hade en på gång på Irland och finns den kvar så kan jag köpa den sa han så får vi ordna det finansiära på annat håll men båten ska säljas iallafall.
En lycklig Malin lade sig på kudden igårkväll. hade lite svårt att somna.....oj oj oj vad det snurrade av hästdrömmar!

3 kommentarer:

  1. Det var väl en fin Alla-hjärtansdag present du fick :))
    En trött Malin idag då??
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Åh så roligt att hästdrömmen kommer närmare!
    Ska du åka dit och kika på den?

    Grattis i förskott!
    kram

    SvaraRadera
  3. Ja det var riktigt häftigt!Jag har sett den en gång på film, vet ej om den är kvar men jag håller tummarna :-)
    jag kommer inte att kunna att åka dit och se den tyvärr men min kompis har själv köpt tre hästar därifrån och de var fina :-)

    SvaraRadera