Leta i den här bloggen

måndag 11 februari 2013

Helgen har flutit på bra fint väder osv...
fredagen gav 1.45 h i en mycket fin prepparerad skidbacke med personalklubben och min man.
kändes i benen men det var en skön känsla.
lördagen jobb mellan 7 och 12 hem bytte om och bytte bil , till Linda och myste lite med hennes hästar. Söndagen så var jag tre härliga timmar i stallet och hjälpte till och red ut en runda med MIa, Karin och Louise.skönt väder och fin snö.
lät väl helt okej eller? och nu är det redan tisdag :-)
snart blir det stallvecka med massor av "roligt " arbete och förhoppningsvis en och annan ridtur i snön :-)

3 kommentarer:

  1. Hej Malin! Nu har jag hittat hit :)) Vad roligt att du ska bli med häst, äntligen!! :))
    Kram Susanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det ska det bli men här har mannen inte det minsta bråttom kan jag säga!

      Radera
  2. Hej! Det går inte att skriva kommentarer från mobilen så jag testar om det går genom datan!
    Jag kan tänka mig att du har lite mindre tålamod i detta ärendet oxå eller?? Jag känner igen det där, man vill att det ska ske NUUUU!! Hahaha
    Kram på dig, Susanne

    SvaraRadera